* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Rozporządzenia REACH i CLP oraz ustawa o substancjach i mieszaninach chemicznych - obowiązki dalszycJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu omówimy m.in. zagadnienia: wymagania w zakresie kart charakterystyki, przekazywanie informacji w łańcuchu dostaw, procedurę uzyskiwania zezwoleń, stosowanie ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach. Termin: 2024-11-14 - 2024-11-14 Lokacja: online, Mazowieckie |
790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) |
Prawo restrukturyzacyjne i postępowanie upadłościowe: dochodzenie wierzytelności, postępowanie o zatJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie z postępowania upadłościowego obejmuje m.in.: prowadzenie i przebieg postępowań restrukturyzacyjnych, układ w postępowaniu restrukturyzacyjnym, prawa i obowiązki wierzycieli, prowadzenie postępowania upadłościowego oraz skutki. Termin: 2024-06-20 - 2024-06-21 Lokacja: online, Mazowieckie |
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) |
Zagraj o staż – jeszcze masz czas2009-03-30 14:32:34XIV edycja konkursu „Grasz o staż” już niedługo dobiegnie końca, termin upływa o północy 6 kwietnia. |
|
Kryzys selektywnie uderzy w rynek szkoleń w Polsce2008-12-11 11:01:06Co drugi HR menedżer uważa, że wpływ kryzysu gospodarczego na rynek szkoleń w latach 2009-2010 będzie duży. Zdaniem badanych, budżety firm na szkolenia zostaną obniżone od 10 do 30 proc. Firmy zrezygnują przede wszystkim z wysyłania pracowników na szkolenia otwarte. Tak sądzi ponad 40 proc. HR menedżerów - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Delta Training zajmującą się szkoleniami biznesowymi. Badanie zostało po raz pierwszy zaprezentowane na Międzynarodowym Kongresie Kadry w Warszawie. |
|
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium2008-11-05 13:29:1327 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką. |
|
XII ŁÓDŹKIE TARGI EDUKACYJNE 20092008-10-31 10:02:44Data 11 - 14 lutego 2009Tereny targowe Hala nr 1, Łódź, ul. Stefanowskiego 30 |
|
Zapraszamy Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji w Katowicach!2008-09-22 12:27:04ERP-& Silesia 2008 „Wykorzystanie internetu w rozwiązaniach wspomagających zarządzanie firmą i instytucją” |
Szkolenia prawo pracy Rybnik ATL
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.